Lineablue
Lineablue
Lineablue
Warunki dostawy

LineaBlue posiada w centrum Polski magazyn, który pozwala na przechowywanie wszystkich produktów znajdujących się w ofercie. Mając na uwadze wygodę Klientów skracamy czas oczekiwania na przesyłkę do minimum. Towar dostępny „od ręki” oraz ścisła współpraca z najlepszymi firmami kurierskimi pozwalają na dostarczenie zamówienia nawet w ciągu 24 godzin od chwili złożenia zamówienia. Chcąc zagwarantować najwyższy standard usług LineaBlue wyznaczyła maksymalny czas oczekiwania na dostawę. Czas ten nie może przekraczać 14 dni kalendarzowych.

LineaBlue wysyła produkty na terytorium Polski. Klienci mogą odebrać produkty w siedzibie firmy. Odbiór może nastąpić od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30 – 16.00.  W promieniu 20 km od siedziby sklepu zamówienia dostarczamy samochodami firmowymi, natomiast na większą odległość towar przesyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej. Zapewniając Klientom komfort usług w dniu nadania paczki wysyłamy pocztą elektroniczną numer przesyłki. Paczki dostarczane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00, późniejsze godziny doręczenia trzeba uzgadniać indywidualnie z firmą przewozową.

Koszty wysyłki pokrywa Klient. Wysokość opłaty zależy od rodzaju i ilości zamawianego produktu.

W przypadku wysyłki towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej Klient zobowiązany jest sprawdzić przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli Klient stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpiło uszkodzenie lub zniszczenie produktu, zobowiązany jest zażądać od kuriera sporządzenia protokołu szkody.

Po przesłaniu protokołu mailem, faxem lub listownie, firma LineaBlue bez zbędnej zwłoki wysyła nowy produkt wolny od wad.

LINEABLUE s.c.
03-787 Warszawa,
ul. Zabraniecka 82
e-mail; serwis@lineablue.pl
RAIFFEISEN BANK: 17 1750 0012 0000 0000 1220 7344

Reklamacje w firmie kurierskiej mogą być zgłaszane w przeciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki. Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia przesyłki.

Szczegółowe warunki dostawy dostępne są w regulaminie sklepu, który jest dostępnyna stronie internetowej: http://www.sklep.lineablue.pl/pl/i/Regulamin/2

LINEABLUE na Facebooku LINEABLUE Google+
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.