Lineablue
Lineablue
Lineablue
Lineablue
Lineablue
Lineablue
Lineablue
Lineablue
Gwarancja

Wszystkie produkty sprzedawane przez firmę LienaBlue posiadają gwarancję. Podstawę gwarancji stanowi faktura VAT przesyłana wraz z zakupionym towarem.

Dostarczając najwyższy standard usług oraz dbając o wygodę Klientów zapewniamy gwarancję door to door. W gwarancji „od drzwi do drzwi” po zgłoszeniu reklamacji produkt odbierany jest przez firmę kurierską bezpośrednio od Klienta. Kurier transportuje towar do punktu serwisowego, w którym następuje naprawa, a następnie sprawny produkt przesyłany jest z powrotem do Klienta.

Gwarancja door to door jest niezwykle przyjaznym rozwiązaniem dla Klientów. Gwarancja „od drzwi do drzwi”:

  • jest wyjątkowo wygodna – Klient wysyła i odbiera produkt bez wychodzenia z domu,
  • jest szybka – przesłanie towaru kurierem skraca czas transportu do minimum,
  • jest pewna – Klient może mieć pewność, że naprawiony towar zostanie należycie przygotowany do wysyłki,
  • nie generuje dodatkowych kosztów – transport produktu jest dla Klienta darmowy, koszty wysyłki ponosi serwis,
  • ze względu na korzystanie ze sprawdzonych, pewnych firm kurierskich ryzyko uszkodzenia produktu podczas transportu spada prawie do zera.


Chcąc skorzystać z gwarancji Klient musi skontaktować się z firmą LineaBlue telefonicznie, mailowo lub listownie. Zgłoszenie gwarancyjne przyjmowane jest na podstawie faktury VAT. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń lub nieprawidłowego działania sprzętu wynikającego z nieprawidłowej instalacji, nietypowego użycia, uszkodzeń mechanicznych i wywołanych nimi wad, uszkodzeń powstałych na skutek nie przestrzegania powszechnych zasad eksploatacji sprzętu, zaniedbania lub uszkodzenia spowodowanego niewłaściwą konserwacją lub czyszczeniem oraz wszelkich innych uszkodzeń powstałych z winy lub niewiedzy Nabywcy. Nabywca traci gwarancję w razie wszelkich prób napraw podejmowanych przez nieupoważnione osoby fizyczne lub firmy.

W przypadku dokonywania naprawy produktu przez firmę LineaBlue termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego konsument nie mógł korzystać z rzeczy. W momencie, gdy następuje wymiana produktu na nowy, wolny od wad lub kiedy została dokonana istotna naprawa, termin gwarancji biegnie od nowa.

 

Czas gwarancji na poszczególne produkty wynosi:

Lp. Grupa produktów Czas gwarancji
1 Umywalki podwieszane 24 miesiące
2 Umywalki nablatowe 24 miesiące
3 Umywalki posadzkowe 24 miesiące
4 Kabiny prysznicowe 24 miesiące
5 Drzwi prysznicowe 24 miesiące
6 Ścianki prysznicowe 24 miesiące
7 Brodziki 24 miesiące
8 Odpływy brodzikowe 24 miesiące
9 Panele prysznicowe 24 miesiące
10 Deszczownice 24 miesiące
11 Podtynkowa armatura łazienkowa 24 miesiące
12 Kompakty wc 24 miesiące
13 Misy wc stojące 24 miesiące
14 Misy wc wiszące 24 miesiące
15 Bidety 24 miesiące
16 Wanny wolnostojące akrylowe 5 lat
17 Wanny pod zabudowę 5 lat
18 Wanny wolnostojące z konglomeratu 6 lat
 19 Stelaże podtynkowe 6 lat
 20

Zlewy

5 lat

 

LINEABLUE na Facebooku LINEABLUE Google+
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.