Najczęściej zadawane pytania
  • Gdzie można odebrać zamówiony towar?

    Zamówiony towar można odebrać osobiście w siedzibie firmy. Proszę przejść do zakładki Kontakt, aby zapoznać się z danymi adresowymi oraz mapką dojazdu.

  • Czy produkty z Waszej oferty dostępne są od ręki?

    Wszystkie oferowane produkty dostępne są od ręki.

  • Czy prowadzicie sprzedaż wysyłkową i czy przesyłki są ubezpieczone?

    Tak, prowadzimy sprzedaż wysyłkową za pośrednictwem firm kurierskich. Szczegóły w zakładce Warunki dostawy.

    Twoja przesyłka jest ubezpieczona na wypadek uszkodzenia lub zaginięcia w czasie transportu. Masz więc pewność, że Twój zamówiony towar jest w dobrych rękach. W razie kłopotów z transportem tego samego dnia rozwiązujemy problem. Każdy towar jest bardzo dokładnie zabezpieczamy przed uszkodzeniem w czasie spedycji, co gwarantuje, że Twoja paczka dojedzie cało i bezpiecznie w wyznaczone miejsce! Oferowany asortyment jest w naszych magazynach, zamówienia realizowane są z dnia na dzień!.

LINEABLUE na Facebooku LINEABLUE Google+
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.